dressyrteamet

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Matilda Rehnman - 2 oktober 2014 16:27

Nu har jag kommit hem från skolan och just nu skypar jag med Alle.
Uppdateringen har varit super dålig men det ska det bli ändring på! Just nu har jag ett bloggsug som alldrig förr och den känslan är helt underbar!

Imorgon är det fredag och Alva (Alle) ska följa med mig hem. Klockan sju på eftermiddagen ska vi vara på våran ryttarförening (Vännäs ryttarförening) och fixa inför tävling på lördag. Jag och Alva ska vara funktionärer och det kommer bli super kul förutom att vi ska vara där typ åtta på morgonen... Men alla funktionärer får ju gratis lunch så ja ;)
Jag har ett inlägg som jag kommer ge er ikväll som handlar om ........ Haha ja det får ni veta sen!

Hoppas ni gillar min blogg så hörs vi! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Matilda och har en B-ponny som också heter Matilda, fast jag kallas för mattan och hästen för Tilly ;)
Vi är dressyrinriktade och ska snart ut på tävlingsbanan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards